lista.

Dag ett – en bild på mig + tio fakta om mig.
Dag två – en person jag vill träffa just nu.
Dag tre – innehållet i min väska.
Dag fyra – mina mål/drömmar/önskningar.
Dag fem - en låt som får mig gråta
Dag sex – typ av killar jag faller för.
Dag sju – vad jag skulle göra om jag fick en miljon.
Dag åtta – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag nio – bild på mig & min bästa vän.
Dag tio – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag elva – någonting jag oroar mig för.
Dag tolv – en bild på ett ställe jag vart på.
Dag tretton – en bild på mig själv för ett år sen.
Dag fjorton – någonting jag ångrar.
Dag femton – min favorit årstid och varför.
Dag sexton – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag sjutton – vad jag åt idag.
Dag arton – en bild på det jag köpte senast.
Dag nitton – min favorit film.
Dag tjugo – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
Dag tjugoett – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag tjugotvå - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag sjugotre – mitt favoritprogram och varför.
Dag tjugofyra – min favorithögtid.

Kommentarer

skriv nått ♥

Namn:
spara info?

mail: (publiceras ej)

din blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0