stilla kom döden 
kom som en vän
tog Dig i handen 
och förde Dig hem.

i minnet Du lever 
Du finns alltid kvar
i minnet vi ser Dig 
precis som Du var.

sitter och väntar..

..på att klockan ska bli läggdags för mina små damer..
är trött i huvudet och vill bara lägga mig ner och sova ungefär..
men idag följde vi med madde när hon skulle köpa pizza. såfick jag en gratis pizza av pizzakillen :D
så jag fick också äta pizza idag fast jag inte hade tänkt göra det. men det varju bra endå..
så har jag köpt 2 olika glassssorter som jag ska äta upp ikväll, allihopa! skoja  bara.. men nästan alla ;)
lite bilder från igår och idag..

i want to be barbie, that bitch has everything.


♥kanske världens bästa låt...

det är så kallt här utan dig
men jag har lovat mig själv 
tills dagen jag dör
att aldrig falla tillbaks igen. ♥
(+ att tjejen, imane enami är så jäkla snygg :)

earth hour

ikväll 20.30-21.30
ni släcker väl ?;)

word


....

tänker aldrig mer försöka med nånting, lika bra man låter andra kämpa för en istället.
slut med att ge och aldrig få.
klarar mig ändå så jävla bra på egen hand :)

....


.




.


jag måste städa nu..


helgen.

haft en grym helg måste jag ju säga.
i fredags var micke krille & niklas här med mej, såg på film allihopa i minsäng, trångt? jaråmen allt går :D
sen i lördags blev det ju först stan med madde, sen hem och invänta sandra & hanna :)
sedan kom ju krille micke & niklas igen, och någon emelie :) min kusin linn också.
jaja detvar en rolig helg iallafall. så tack till, micke, krille, niklas, sandra, madde, hanna, emelie, linn :)
snart kommer isa hem:) ♥

lördag

ikväll ska jag ha en superduper bra kväll med Sandra & co :)
känner på mig att jag & Sandra kommer få väligt roligt haha :D ♥
först på dagen ska jag på stan med Madde och kolla efter nåra kläder eller något :)

mums


en isa.


jag kommer

natten är ung och jag ligger vaken
jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen
ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
för jag har trillat dit, jag har fallit.
du snälla vänta, vänta, håll ut
tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart
jag vet att hon är söt men det måste bli du och jag, för
jag kommer, jag kommer, jag kommer
jag är nästan där
jag kommer, jag kommer, jag kommer nu
baby, jag tror jag är kär.

bebis isa


RSS 2.0