måndag 22.23

idag blev det att åka på ica med min mormor och jag handlade lite och hämtade ut ett paket med massa fina kläder.
sen hämtade vi Isa på dagis.
Jim & Kristian kom förbi förut och hälsade på, sen när dom drog så la jag isa och ella och nu håller jag på att fixa ordning tacos som jag ska äta och kolla på bigbrother :)

lista

Vilken färg har du helst på dina skor? - vita / svarta
Hur många sms har du skickat med din telefon? - 43958
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - andreas sundberg
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? -  tommy, ellie, robin, mormor osv.
Vilka namn finns i din smsinkorg? -  kristian, micke, matthias, sandra, ali osv.
Vem kysste du senast? - m
Vem kramade du senast? - m
När såg du din bästavän senast? - fredags
Din favoritfilm? - trassel
Din favoritlåt? - allt med christina
Bär du på en stor hemlighet just nu? - kanske aa. men jag bär den inte ensam.
När vaknade du imorse? - 10
Vem hade du velat träffa just nu? - hemligt
Är du kär? - aa
När drack du alkohol senast? - igår
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - aleks - andra porten
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - veronica maggio - finns det en så finns det flera
Vem skrev åt dig på msn senast? - emil
Vem skrev du senast sms med? - emil
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - bild på kalle & jocke som bryter arm
Har du piercingar? Isåfall, vars? - öronen, läppen
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - haha , ali 
Vilken vän vet mest om dig? - sandra
Vad stod det i din senaste händelse? - mikael wiklander har kommenterat sin status.
Favoritdryck? - cola

inga kläder

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting 
Men jag vet allt om dig för du har varit min 
Du är nån annan nu i och för sig 
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej 
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Vi stod i fönstret bara du och jag 
Jag viska det jag vet att du vill ha 
Du vill att alla ska se så jag håller kvar 
Men när jag bad dig att vänta så var du redan klar 
Och du försöker hålla masken 
Så du kan sväva över marken

tidsfördriv

Senaste person som
Sov i din säng:
matthias
Du pratade med: emil
Du delade en drink med: marcus, han köpte en jordgubbsdrink till mig :')
Du gick på bio med: öh, minns inte ens
Du gick på stan med: senast var det ensam
Skällde på dig: isa säkert :D

Senaste
Låt du hörde:
medina - falla tillbaks
Film du såg: svampbob fyrkant - filmen
Mat du åt: pizza tror jag
Kram: matthias
Puss: hemligt ;)
Fest: igår hos zandra :)
Känslan: ont i halsen, aj..
Ilska: att det är söndag
Glädje: skrattar åt småtjejer som inte fattar nått :D
Personen du träffade: ella
Personen du fick sms av: tommy
Gången du var utomhus: igår i regnet
Gången du sov: i natt?
Saken du köpte:
coca cola


allt möjligt

dags att berätta om dessa dagar kanske. i onsdags så gick jag ner på stan till bolaget och köpte några cider, visste inte alls vad jag skulle göra på kvällen, men det löser ju sig alltid. sen på eftermiddagen kom bästa Sandra och hämtade Ella för att låna henne en natt. ♥ så var Sara sugen på att gå ut så vi bestämde så. Men dock jobbade hon till 9 och skulle sen åka från härnösand. Så jag drog hit David medans så jag slapp ha tråkigt, gick och mötte han, en full och glad David kan man säga :D
Sen kom ju Sara till slut, sen fixade David skjuts, släppte av han på en fest sen hoppade jag och Sara och Boshi som oxå åkte med, vid max. Men Boshi drog vidare och jag och Sara gick in på Max och åt. Sen kom Andreas och Olle och skjussade oss till stan från Max, haha långt va.
Hoppade av och gick in på Daltons för att träffa Kalle. Sen senare påkvällen försvann dom, så Robin kom och hämtade mig på Daltons så gick vi upp till Memento, där träffade jag sjukt mycket folk :D
Så fort jag gick in träffade jag Matthias, det var roligt. Medans jag pratade med han så tappade jag bort Robin. Så jag gick ut på uteserveringen, där träffade jag Olle och Fredrik.

Sen när det stängde så gick vi på efterfest, jag Fredrik, Robin, Lennie, Walle, Swingen, Sandra, Maria, och några till. Sen vid typ 5 gick jag och Fredrik hem till mig och sov.

Sen på morgon fick jag sms av Sandra att hon ville låna Ella en natt till och det fick hon ju såklart. Minns inte vad jag gjorde på dagen, typ ingenting, sjukt bakis. Sen på kvällen/natten kom ialf Matthias hit, full och glad :P
Såg på Johan Falk och Svampbob haha. Somnade sjukt sent.
Igår (Lördag) var jag upp på grannen Zandras fest en stund och fick lite vin och sådär.
Idag är det morsdag, grattis alla fina mammor :)

.


hjärtis igårkväll.


dålig dag

vaknade upp med ont i huvudet, ont i nacken, ont i visdomstanden, ont i halsen.
men hej underbara dag! eller inte.
känns som huvet ska sprängas på grund av den jäkla tanden..

dagens

DAGENS LÅT: chris medina - what are words
DAGENS KLÄDSEL:  leggings, linne, kofta, skinnjacka
DAGENS DUSCH: ikväll
DAGENS FRISYR: lockigt med hårspännen
DAGENS MAT: stuvade makaroner & korv
DAGENS HÄNDELSE: att jag somnade när i&e var på dagis, jag som skulle städa?
DAGENS PLANER: bada, se på trassel♥, och dricka cola
DAGENS VILL HA: pengar
DAGENS SAKNAD: hm.. hemligt.
DAGENS DROG: coca cola
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag tror jag börjar bli sjuk, hängig och ont i halsen
DAGENS GODIS: inget för en gångs skull
DAGENS HUMÖR: trött, hängig
DAGENS SJUKA: ont i halsen
DAGENS KOMPLIMANG: hm.. många
DAGENS SKRATT: åt isa som söger så kloka saker :p
DAGENS BILRESA: ingen
DAGENS GRÅT: inget som tur är, än ialf.
DAGENS DRYCK: cola & jordgubbssaft
DAGENS LÄNGTAN: efter en pojkvän, som man aldrig lär få
DAGENS SPAN: såg en snygg kille ute, mums
DAGENS KÄNDISSPAN: finns inga kändisar här
DAGENS TELEFONSAMTAL: inget
DAGENS PERSONER: alla:D

ser det ut som om jag lackar, nej. mer som om jag höjer dej för jag kommer aldrig mer behöva vara svag.


är det lugnt om jag kallar dig baby, för alla dessa namn gör mig crazy


<3


RSS 2.0