ny vecka



Snart kommer Isa hem ♥

gårdagen

Kvällen igår blev skitrolig. Först var jag och Madde här hos mig, så kom Micke och Krille förbi och sa hej typ, sen efter det kom Veronica och hennes kompis.Sen kom även Aziz och Ramtin hit och vi fick även skjuts med dom till stads :) sen var det typ världen längsta väntan på Medina men till slut kom dom ju, då dansade jag på soffan och hade skitskoj haha.. Lite mer pinsamt idag kanske.

Sen när stads stängde gick jag med till memento, där träffade jag Viktor och dansade med honom tills stänging haha :) Ja det var i alla fall en skitbra kväll. ♥

Träffade även på Alibi från Medina och fick en kram och pratade med han, hhaha. ♥




fredag!



Medina ikväll !:D

Men först blir det lämna Ella hos Sandra som är så snäll och är barnvakt ♥ sen en sväng på stan och kolla på nått att ha på sig ikväll, vill ha nya skor också.. sen blire gå på bolaget och sådär. Sen ska vi väl till Madde så hon får duscha efter skolan antar jag, sen hem till mig och börja kvällen. ♥

Nu ska jag ta och städa, eftersom det kommer ju folk ikväll..

can't you se that you're fading



har precis sett denna film, och den var ju rolig som alla säger :) haha. nu ska jag sova för imorn har jag fullt upp hela dagen, så lika bra att sova "i tid".
godnatt!

bilder om mitt liv

en bild på dig själv.
en nytagen bild..



en bild på någon du umgås väldigt mycket med.
madde <3




en bild på en konstig tid i ditt liv.
nybliven mamma till isa..


en gammal bild på dig själv.
blond till och med..



en bild på dig och en vän du saknar.
eleonore <3


en bild som du aldrig lagt upp.
mig..


en bild på någon i din släkt.
lillasyster towa <3


en bild på en person du kan berätta allt för.
sandra <3


en bild som påminner om gamla tider.
madde, jennifer och jag <3




hej bloggen

har gjort en ny blogg nu för att jag tycker att min andra gamla blogg innehåller för personliga saker och handlar mest om barnen och gamla tider så den bloggen ska låsas, så ska jag blogga här och denna bloggen ska handla mest om mig :) klart jag kommer skriva om barnen med, men mest om mig.

RSS 2.0