.


.

hej alla nyfikna :@

minminminmin


namnförslag på kissen ?:)


towa, oscar, nils


Dagens

DAGENS LÅT: million stylez - me & you
DAGENS KLÄDSEL:  leggins linne
DAGENS DUSCH: imorse
DAGENS FRISYR: nytvättat och fult
DAGENS MAT: baguette med tonfiskröra och grejer
DAGENS HÄNDELSE: att det är underbart väder
DAGENS PLANER: dagen är ju slut snart..
DAGENS VILL HA: en städerska
DAGENS SAKNAD: dennis
DAGENS DROG: coca cola
DAGENS TRÅKIGASTE: att det kom in en kuse genom fönstret som jag fick dränka i cocacola.
DAGENS GODIS: choklad
DAGENS HUMÖR: världens gladaste!
DAGENS SJUKA:  trött
DAGENS KOMPLIMANG: massorå
DAGENS SKRATT: åt alla glada studenter, grattis på er!
DAGENS BILRESA: ingen
DAGENS GRÅT: inget
DAGENS DRYCK: cola
DAGENS LÄNGTAN: tills imorgon
DAGENS TELEFONSAMTAL: massa folk som ringt..
DAGENS PERSONER: alla braiga!

?



BRA SIMON!


punkt och slut

ooh jag älskar småtjejer som snokar, det bästa jag vet! faktiskt. och bara därför så ska jag skriva hej till er.
Hej!



Btw, här är min pojkvän. Han är bäst. Han ljuger inte och är inte otrogen,hihi. Man vore ju bra dum om man hade en kille son gjorde såna dumheter. Nu ska jag bada, kanske låter skönt!!

varför landa när jag flyger fritt


magen

fick en utmaning att lägga ut bild på magen efter graviditen (graviditeterna)
är rätt nöjd med min mage efter 2 barn ialf :)

kommentar

inget jag vill ta i bloggen :)

toooorsdag

idag är min tand mycket bättre :D tur jag drog till tandläkaren igår. dom bedövade och skar bort massa som låg över tanden? satt tanden kan växa upp. mysigt.. sååå skönt att slippa ha sådär ont.
idag har jag tvättstugan 11-18. kul liv men så jävla skönt sedan när allt är rent :D
tvättar tillomed kuddarna och täckena. kul och veta va.
dock har jag ju fortfarande ont i halsen och hosta så jag är ju ändå sjuk så jag ska barata det lugnt ikväll så man får bli frisk kanske.. får se om jag kollar på film med någon eller om jag skiter i det och bara sover. somnade typ 12 igår, det var skönt det.
:*hej

RSS 2.0