nästa vecka

nästa vecka är det ju robins vecka så då är jag utan barn en vecka..
och det är sandra också för hennes ska oxå till sina pappor :) så vi måste komma på massa saker och göra så vi inte får tråkigt.
vi ska i alla fall på härnösands statsfest på fredagen, så måste vi sola någon dag.
och jag ska iväg och fixa naglarna någon dag till veckan.
sen på lördagen blir det nog bio med madde, harry potter!!
så måste jag på bolaget och såna grejer. så har jag en dejt någon dag ;) haha.
och sjävklart, på måndag fyller bästaste sandra år så då ska vi ut och fira henne, och några till av hennes kompisar :)
så tråkigt lär jag ju inte få.:)

Kommentarer
Postat av: sandra

vi kommer få så kul! och så får vi inte glömma fredagen! :D <3

2011-07-16 @ 14:44:45
URL: http://sandrafrykman.wordpress.com

skriv nått ♥

Namn:
spara info?

mail: (publiceras ej)

din blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0